وبلاگ رسمی گروه فنی و مهندسی آتیک سو

خدمات فنی و مهندسی در زمینه های آب ، فاضلاب و ساختمان

وبلاگ رسمی گروه فنی و مهندسی آتیک سو

خدمات فنی و مهندسی در زمینه های آب ، فاضلاب و ساختمان

نظرات مشتریان آتیک سو

سردخانه دیدان سیب:
از تمامی تلاشهای صادقانه آتیک سو کمال تشکر را دارم ، بنده به نمایندگی از سردخانه دیدان سیب رضایتمندی خود را از عملکرد این مجموعه ی گرانبها اعلام می دارم.

معین شمش :
از اینکه سفارشمان را به آتیک سو دادیم خوشحالیم و طعم موفقیت را احساس می کنیم.

کارخانه سهند سیب:
آتیک سو مجموعه ای است با مدیریتی دقیق ، منطقی و مشتری مدار

سردخانه رضوی:
مراتب سپاس خود را از همکاران آتیک سو اعلام می دارم ، پیگیری پشتیبانان شرکت شما برای من بسیار شگفت انگیز است و از اینکه شما را انتخاب نموده ایم بسیار خوشحالیم و این انتخاب باعث شکوفایی در فروش و خدمات پس از فروش ما شده است.

کارخانه سیب نوش:
خیلی ممنونم، هروقت سوالی یا مشکلی پیش آمد، خیلی سریعتر از آنچه فکر می کردیم جواب دادند و رفع کردند.

شرکت نیک ساز اختر:
همکاری با آتیک سو تجربه ای شیرین و مفید است و من به این نتیجه میرسم که همیشه باید با آتیک سو کار کنم.

رستوران پاسارگاد لار:
ضمن تشکر و قدردانی از نحوه پاسخگویی شما ، آتیک سو بسیار دوست داشتنی و وقت شناس است.

عمرانی فر :
صبوری، حوصله، ادب، متانت، پیگیری و دسترسی ۲۴ ساعته به شما باعث شد تا ما آتیک سو را به عنوان یک واحد مستقر در دفتر کار خودمان بدانیم.

لواشک سازی مرند:
مجموعه ی آتیک سو یکی از بهترین ، مورد اعتمادترین و سریع ترینها است.

مها سیستم :
بسیار سریع ، دقیق و فنی هستید.

شرکت پیشگامان صنعت آب:
من سه سال است که با آتیک سو کار می کنم و همیشه راضی بودم، با تشکر از زحمات شبانه روزی شما، مدیریت عالی و پشتیبانی خوب جای تقدیر و تشکر دارد.

شرکت پاک آب:
شیرین، دقیق، یعنی فقط میتونم بگم بیست.

دفتر فنی صبا ( ماکو ):
حسن برخورد، سریع و مناسب، همیشه دردسترس

شرکت پسند چاشت:
از زحمات شما بی نهایت سپاسگذارم. کار من خیلی سریع، راحت و مطمئن انجام شد. از برخورد خوب و صمیمانه کارکنان این گروه واقعا ممنونم. موفق باشید.

شرکت فاضلاب ایرانیان:
عالی و راحت و قابل اعتماد با تشکر از خدمات خوب شما، قویا پیشنهاد میکنم.

شرکت مهرخواه:
من چند خریدم رو تا حالا از این شرکت انجام دادم و ادم خیلی عجولی هستم و خیلی هم دقت توی کارها برام مهمه و البته کیه که از قیمت مناسب بدش بیاد؟!… باتوجه به این ها اونقد از کار این شرکت راضی هستم که در آینده هم همه کارهامو با این شرکت  انجام بدم و به همه هم توصیه اش میکنم.

رستوران کاروانسرای سنگی:
دقیق، سریع، متعهد و مسوول هستید تو کارتون و خیلی از خدماتی که ارائه می دید راضی هستم. این دفعه چهارم بود که از این مجموعه درخواست کاری داشتم. شما شایسته ی بهترین ها هستید. بهترین ها رو براتون آرزو می کنم.

شرکت صنایع غذایی یلدا:
شماها دارین نون صداقت و کار بلدی تون رو میخورین. مرسی از هوشتون برای انتخاب افراد مودب و با شخصیت برای برقراری ارتباط با مشتریان.

شرکت مهرخواه:
با سلام و احترام به تیم خوب آتیک سو
از سرعت عمل شما در انجام سفارشات بسیار متشکرم
خدمات بسیار خوب در حداقل زمان. برخورد پرسنل بسیار خوب و قابل اعتماد

هتل دریا:
سلام
واقعا از برخورد خوب کارکنان مجموعه راضی و ممنونم
همکاری بی نظیری داشتید متشکرم

مجتمع مروارید چی چست:
از زحماتتون بسیار ممنونم. برخورد بسیار خوب و اطمینان بخش پرسنل و روند اجرایی بسیار سریع از نکات بسیار مثبت این مجموعه است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی